Alışveriş Çantam0
Alışveriş Çantam
0

SIK SORULAN SORULAR

Ürünleri tekil olarak alabilir miyim? Yoksa, Takım halinde almak mecburiyetinde miyim?

Ürünlerimizi takım halinde alabileceğiniz gibi tek tek de satın alabilirsiniz.

Teslimat süresi ne kadar sürüyor?

Teslimat sürelerimiz dönemsel olarak farklılık göstermekle birlikte mobilya gurubu ürünlerde 15 iş günü, koltuk gurubu ürünlerde ise 21 iş günüdür.

Ürünü satın aldıktan sonra montajını yapıyor musunuz?

Sevkiyatlarımızın yoğun olduğu aşağıdaki illerden olan siparişlerin teslimat ve montajı kendi servislerimiz ile yapılmaktadır. Diğer illerden gelen siparişlerde ise anlaşmalı servislerimizden, sizin adınıza montaj hizmeti alıyoruz.

Servisimizin olduğu iller : İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Afyon, Balıkesir, Bolu, Çanakkale, Düzce, Eskişehir, Gebze, Kütahya, Manisa, Sakarya, Uşak, Yalova

NOT:

  • Ücretsiz teslimat hizmetimiz, değeri 5000 TL üzerinde olan ürünler için geçerlidir.
  • Anlaşmalı servislerimizden montaj hizmeti almak istediğinizi, siparişiniz ile birlikte belirtmelisiniz. 

Hangi ürün gruplarında üretim yapıyorsunuz?

KOLTUK TAKIMLARI, MAXİ TAKIMLAR, KÖŞE TAKIMLARI, KANEPELER, BAZA SET, BERJER gruplarında üretim yapmaktayız.

Yurtiçi her yere gönderebiliyor musunuz?

Türkiye’nin her yerine kapı önü adrese teslim gönderim yapmaktayız.

Avrupadan sipariş verdiğimde ürün elime ulaşır mı?

NOT: Yurtdışı siparişlerinde nakliye ve gümrük giderleri alıcıya aittir. Dilerseniz nakliye ve gümrük işlemlerini bedeli mukabili sizin için biz de yapabiliriz.

Ödemeyi gerçekleştirdim şuan ne yapmalıyım?

Eğer ödemeyi Kredi Kartı ile yaptıysanız;

Müşteri temsilcimiz sizi arayıp siparişinizin onaylandığını söyleyip teslimat tarihi ve diğer detaylar ile ilgili size bilgi verecektir.

Eğer ödemeyi Banka Havalesi ile yaptıysanız;

WhatsApp hattımızdan banka dekontunu gönderdikten sonra müşteri temsilcimiz sizi arayıp teslimat tarihi ve diğer detaylar ile ilgili bilgi verecektir.

Siparişi verdikten sonra sevkiyat süreci ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

  • Siparişinizi oluşturduktan sonra seçmiş olduğunuz ödeme yöntemine göre ödemeniz kontrol edilir.
  • Ödeme onayı muhasebe departmanı tarafından alındıktan sonra siparişiniz işleme alınır ve termin süreleri içinde sevkiyata hazır hale getirilir.
  • Sevkiyat planlaması yapıldıktan sonra ilgili personelimiz iletişime geçerek size sevkiyat tarihi ile ilgili bilgi verilir.
  • Son olarak planlanan tarihte sevkiyat gerçekleştirilir ve ürünler adresinize teslim edilir.

Havale / EFT gerçekleştirdim. Haber vermem gerekiyor mu?

WhatsApp hattımızdan banka dekontunu göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde siparişinizin onaylanması gecikeceğinden, teslimat süreside gecikecektir.

Siparişimden vazgeçtim ne yapmalıyım?

Teslim edilmemiş siparişlerinizin iptali için iletişim kanallarını kullanarak tarafımıza yazılı bilgi vermeniz yeterlidir.

Siparişiniz teslim edildiyse 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanmak istiyorsanız yine iletişim kanalları üzerinden tarafımıza yazlı olarak cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi beyan etmelisiniz.

  • 10 gün içinde paranız belirteceğiniz hesabınıza ya da kredi kartına iade edilecektir. (Kredi kartına yapılacak iadeler de bankaların uygulamalarından satıcı sorumlu tutulamaz)
  • Sonrasında ürünlerimizi en geç 20 gün içinde adresinizden eksiksiz bir şekilde teslim alacağız.

(Ürününüzün montajı servislerimiz tarafından yapıldıysa yine servislerimiz tarafından geri alınacaktır. Aksi durumda ürünü hasarsız ve eksiksiz olarak göndermek alıcının sorumluluğundadır.)

İletişim Kanallarımız;

WhatsApp Hattımız : 05425410816

Telefon Numaramız: +90 224 715 40 54 (PBX)

Mail Adresimiz : info@berrakmobilya.com

Ürünün parçası eksik/hasarlı geldi ne yapmam gerekiyor

İletişim kanallarımızı kullanarak müşteri temsilcisine bilgi vermeniz yeterlidir. Sonrasında en kısa sürede eksik ya da hasarlı parça ile ilgili aksiyon alınacaktır.

İletişim Kanallarımız;

WhatsApp Hattımız : 05425410816

Telefon Numaramız: +90 224 715 40 54 (PBX)

Mail Adresimiz : info@berrakmobilya.com

Ürünüm tahmini teslimat süresinde gelmedi. Şimdi ne olacak?

Teslimat tarihinde olacak olası gecikmeler teslimat tarihinden en geç 2 gün öncesine kadar tarafınıza bildirilecektir. Olağan üstü durumlarda tarafınıza bilgi verilmeden yaşanacak bir gecikme durumunda iletişim kanallarımızı kullanarak siparişinizin teslimat durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

İletişim Kanallarımız;

WhatsApp Hattımız : 05425410816

Telefon Numaramız: +90 224 715 40 54 (PBX)

Mail Adresimiz : info@berrakmobilya.com

×